Informacje CeA Senior Bochnia 2020

[info 8 grudnia 2019 roku]

 CeA Senior Bochnia

Turniej otwierający CeA Challenge Cup w roku 2020.

 Serdecznie zapraszam na turniej tańca towarzyskiego, bal i warsztaty do Bochni Miasta Soli.
Spotykamy się tradycyjnie w drugi weekend stycznia 10-12 stycznia 2020 roku.
Regulamin turnieju ukaże się na stronie PTT. Osoby, które dokonały wcześniejszych rezerwacji proszę o ich potwierdzenie.
Sympatyków tańca niestartujących w rywalizacji turniejowej zapraszam do udziału w wydarzeniach towarzyszących. Wszystkich zapraszam do rywalizacji Jack & Jill w tańcu towarzyskim.

 
Program CeA Senior:

Udział w poszczególnych blokach wydarzenia jest dobrowolny i każdy ze zgłaszających się uczestników może wybrać dowolną kombinację. Rejestrację i płatności za wybrane pozycje dokonujemy jednorazowo w rejestracji. Uwaga, jest to program orientacyjny i na pewno ulegnie modyfikacjom, w szczególności jego część turniejowa.
 
piątek 10-01-2020  
10:00 – 11:00 rejestracja domek nr 3A
11:00 – 14:00 warsztaty tańca użytkowego „Jak być dobrym leaderem i followerem, czyli jak poprowadzić i jak dać się poprowadzić” Prowadzenie Agnieszka i Tomasz Koniarz.
14:00 – 15:00 rejestracja domek nr 3A
14:00 – 15:00 ciepłe danie (bigos podawany na sali treningowej)
15:00 – 17:00 praktis „10” [5×10 tańców po 2 min  ST/LA/LA/ST/ST/itd.]
17:00 – 20:00 Jack and Jill w tańcu towarzyskim i pokazy indywidualne par
19:00 – 20:00 rejestracja domek nr 3A
20:00 – 24:00 kolacja przy kominku (obiadokolacja w restauracji)
 
sobota 11-01-2020
7:00 –  9:00 śniadanie
8:00 –  8:30 rejestracja II LO Bochnia (miejsce rozgrywania turnieju)
9:00 – 14:00 turniej część standardowa + kawa, herbata
13:30 – 14:30 obiad (II LO Bochnia)
15:00 – 20:00 turniej część latynoamerykańska + kawa, herbata
20:00 – 22:00 regeneracja
22:00 –   6:00 Bal Karnawałowy (prośba o punktualność, rozpoczynamy polonezem, możliwość wyboru miejsca przy stoliku)
24:00     ruszamy z WOŚP
 
niedziela 12-01-2020
8:00 – 12:00 śniadanie, pogaduchy
10:00 – 14:00 wykwaterowanie domek nr 3A

 
Założenia:

Coroczne, styczniowe spotkanie tańczących Seniorów ma swój klimat. Trzy dni dają możliwość spotkania w tanecznej atmosferze bez zbędnego pośpiechu. Czas podzielony jest na pogaduchy, rywalizację sportową, warsztaty, praktisy, bal i dyskusje, a wszystko wyłącznie, w naszym gronie tańczących Seniorów.

Spotykamy się w piątek rano na warsztatach przed turniejem, aby wspólnie poćwiczyć, wymienić się zeszłorocznymi wrażeniami i przede wszystkim wypocząć przed sobotnią rywalizacją i całonocnym Balem Karnawałowym. Czas spędzamy w ośrodku z dala od miejskiego zgiełku, w całości zarezerwowanym dla naszych potrzeb.

Organizując turniej postawiłem sobie za cel komfort startujących par. Turniej przewidziany jest, jako wyłącznie seniorski, bez kategorii młodzieżowych i dziecięcych. Program dopasowany został do naszych możliwości. Nie będzie pośpiechu, zatańczyć będzie można dwa (a nawet trzy) razy w jednym stylu. Pomiędzy stylami długa przerwa umożliwiająca wspólne zjedzenie obiadu. Zakończenie turnieju dopasowane do godziny rozpoczęcia balu, uwzględniające odświeżenie się.

 
Przypomnienia:

To pierwszy turniej po Nowym Roku i warto pamiętać o opłaceniu składek członkowskich własnych i klubu (członka wspierającego). Zamknięcie rejestracji w dniu 30 grudnia 2019r. ułatwi pomoc organizatora dla par nie zaktualizowanych w CBD na rok 2020. Po tej dacie zgłoszenia i warunki startu muszą zostać uzgodnione z organizatorem. Nowopowstałe pary (pierwsza rejestracja w 2020 roku) dokonują zgłoszeń u organizatora. Również pary taneczne spoza PTT mogą wziąć udział w wydarzeniu. Pamiętajmy też, niektórzy z nas 1 stycznia zmienią kategorię wiekową.

Turniej rozgrywany 11 stycznia 2020 r. w Bochni rozpoczyna cykl markowych turniejów CeA Challenge Cup, wysoko ocenianych przez tancerzy, objętych dodatkową punktacją za poszczególne tańce. Rywalizacja obejmuje wszystkie pary kategorii Senior oddzielnie w każdym tańcu. Oprócz pucharów Sponsor przewiduje nagrody za zwycięstwo w cyklu. Następny turniej CeA Challenge Cup to Majówka w Krakowie w dniach 8-10 maj 2020 roku.

Wszelkie pytania i nowe sugestie proszę przesyłać drogą e-mailową.

 
Rezerwacje:

Wszelkie rezerwacje [noclegi, wyżywienie, transport, warsztaty, sale na praktisy, piątkowa kolacja, uczestnictwo w Balu Karnawałowym, inne prośby] należy dokonać wyłącznie za pośrednictwem organizatora, który prześle potwierdzenia drogą mailową. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc noclegowych i miejsc na balu. Decyduje kolejność zgłoszeń. Rezerwacje przyjmowane są wyłącznie bezpośrednio za swoją parę – nie ma możliwości dokonania rezerwacji w czyimś imieniu.

Przy rezerwacji proszę wyrazić szczególne prośby dotyczące np. ograniczeń żywnościowych, rozdziału pokoi, miejsc przy stołach na Balu Karnawałowym, wspólnego transportu.

 
Noclegi:

Zapewniliśmy możliwość noclegu w Centrum Aktywnego Wypoczynku Borek oddalonym 12 km od sali, na której rozgrywany będzie turniej. Ośrodek dysponuje murowanymi, wykończonymi drewnem domkami. Każdy domek to cztery niezależne pokoje dwuosobowe, każdy pokój z własną łazienką z prysznicem, telewizorem i bezprzewodowym internetem. W każdym pokoju możliwość dostawki trzeciego łóżka. Zarezerwowaliśmy wszystkie miejsca noclegowe. Nie obowiązuje nas doba hotelowa, zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę.

Adres ośrodka (warto wpisać pełny adres w GPS celem uniknięcia pomyłek): Centrum Aktywnego Wypoczynku  Borek 302, 32-765 Rzezawa. Pary przyjeżdżające wcześniej (czwartek) lub w godzinach nietypowych proszone są o podanie orientacyjnej godziny przyjazdu. W sobotę recepcja i rejestracja na turniej zlokalizowane będą na sali tanecznej w II LO. Zdawanie kluczy wyłącznie w domku nr 3A.

Zakwaterowanie odbywa się za pośrednictwem organizatora i odbiór kluczy do pokoi możliwy będzie od godziny 10:00 w piątek w domku nr 3A na terenie ośrodka. Noclegi mogą rezerwować tancerze biorący udział w turnieju i sympatycy uczestniczący w wydarzeniu. Parking ogrodzony na terenie ośrodka.

 
Praktisy:

Przez cały czas pobytu w ośrodku będzie możliwość korzystania z sali treningowej o powierzchni 300 m² z parkietem i nagłośnieniem. Proponowany podział warsztatów, pokazów i praktisów proszę śledzić w programie wydarzenia. Dla osób korzystających z pakietów dostęp do sali jest bezpłatny.

 
Wyżywienie:

Śniadania w sobotę i niedzielę serwowane będą dla osób zakwaterowanych w ośrodku. W piątek w trakcie warsztatów serwujemy ciepłe danie (bigos) i zapewniamy możliwość zrobienia sobie kawy lub herbaty. Wieczorna kolacja przy kominku oraz obiady w sobotę w przerwie turnieju, na zapleczu sali turniejowej wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji u organizatora do dnia 30 grudnia 2019r. Na turnieju nie prowadzimy bufetu, a herbata lub kawa zawarta jest w opłacie startowej, dodatkowa w rejestracji turnieju.

 
Rejestracja :

Kategorie Senior E (3 tańce: WA, WW, Q) ST i Senior E (3 tańce: CCC, S, JV) LA to propozycja drugiego startu dla par klasy F i E. Kategoria Senior Open (4 tańce: WA, T, WW, Q) ST i Senior Open (4 tańce: CCC, S, R, J) LA to propozycja drugiego startu dla par z wyższymi klasami bez konieczności startu w młodszej kategorii wiekowej.

Wprowadziliśmy elastyczną rejestrację, czyli zarejestrowane w CBD pary będą mogły odebrać numery startowe na godzinę przed swoim pierwszym startem (nie ma konieczności odbierania numeru przed rozpoczęciem bloku). Oczywiście przypominam, że zgodnie z regulaminami PTT zgłoszenie pary na turniej po terminie wymaga akceptacji organizatora. Każda para, która ma problem z opłatą startową lub czymkolwiek innym związanym z turniejem, kontaktuje się z organizatorem bezpośrednio. Wspólnie rozwiązujemy problem tak, aby wszyscy (para i organizator) byli zadowoleni. Proszę rozważnie korzystać z tego udogodnienia, pamiętając o zapoznaniu się z ostatecznym programem minutowym, który niestety będzie dopiero w czwartek lub w nocy z czwartku na piątek i na pewno różnić się będzie od wcześniejszej symulacji programu.

 
Program turnieju:

Obydwie części turnieju rozpoczną się zgodnie z planem: standard o 9:00, a latin o 15:00. Warto zwrócić uwagę na pewne rozwiązania. Prezentacja par w stylu standardowym (analogicznie latynoamerykańskim) przewidziana jest po pierwszych rundach rywalizacyjnych około 11:30 (analogicznie około 17:30), czyli pary nie startujące na początku będą mogły z opóźnieniem przebrać się w stroje turniejowe. Ze względów wizerunkowych proszę o udział w prezentacji. Ogłaszanie wyników następować będzie sukcesywnie, aby pary nie startujące na końcu mogły wcześniej się przebrać i spokojnie zjeść obiad. Próba parkietu przewidziana jest tylko na początku części standardowej i latynoamerykańskiej, niemniej do dyspozycji par, przez cały czas trwania turnieju, będzie druga sala o trochę mniejszym rozmiarze z tym samym parkietem i tą samą muzyką. Tak więc, przez cały czas trwania turnieju pary nie biorące aktualnie udziału w rywalizacji, będą mogły rozgrzewać się

 
Program minutowy turnieju:

Proszę o zapoznanie się z ostatecznym programem minutowym, który niestety będzie dopiero w czwartek lub w nocy z czwartku na piątek. Spóźnienia zdezorganizują nam turniej i utrudnią punktualne rozpoczęcie balu.

 
Bal Karnawałowy:

Po turnieju zapraszam na Bal Karnawałowy w Centrum Aktywnego Wypoczynku Borek. Proszę o punktualne przybycie na bal (godz.22:00), rozpoczynamy polonezem, wspólnym toastem i ciepłym daniem. Rezerwacje stolików będą na stronie Cor et Animus.

Bal poprowadzą i muzykę dobiorą niezastąpieni wodzireje. W cenę balu wliczone jest pełne wyżywienie i alkohol. Obsługa kelnerska do godz. 4:00, a sala i tańce do ostatniego uczestnika (co najmniej do godz. 6:00).

 
Niedziela:

Po całonocnym balu zalecamy wypoczynek przed podróżą. Przewidujemy wykwaterowanie do godz. 14:00, lecz późniejsze opuszczenia ośrodka jest możliwe po uzgodnieniu z organizatorem.

 
Cennik:

Rejestrację i płatności za wybrane pozycje dokonujemy jednorazowo w rejestracji. Płatności wyłącznie gotówką, w pobliżu ośrodka nie ma bankomatu.

Opłata startowa: opłata startowa 40,- zł/osoba/jeden styl (drugi i kolejny start w tym samym stylu 20,- zł/osoba) pozwala na dowolną ilość startów, zgodną z przepisami PTT. Opłata startowa zawiera jedną, bezpłatną herbatę lub kawę, bezpłatny parking niestrzeżony. Tancerze zgłaszający się po terminie warunki startu uzgadniają z organizatorem.

Uwaga: rozpoczynamy rywalizację w cyklu markowych turniejów CeA Challenge Cup, wysoko ocenianych przez tancerzy. CeA Challenge Cup oprócz punktów PREMIUM, objęty będzie dodatkową punktacją wszystkich par kategorii Senior, oddzielnie w każdym tańcu. Turniej rozgrywany 11 stycznia 2020 r. w Bochni rozpoczyna ten cykl. Oprócz pucharów Sponsor przewiduje nagrody za zwycięstwo w cyklu.

 

Dla wygody uczestników organizator proponuje skorzystanie z jednego z pakietów:

Tancerz dwa style: 550,- pakiet obejmuje dowolną liczbę startów w każdym stylu, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.

Tancerz jeden styl: 500,- pakiet obejmuje dowolną liczbę startów w jednym stylu, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.

Sympatyk: 450,- pakiet obejmuje bezpłatną wejściówkę na widownię turnieju, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.

 

Dla osób nie korzystających z pakietów:

Bilet wstępu na widownię turnieju: 20,- zł/osoba/blok

Obiad w sobotę podczas turnieju: 30,- zł/osoba. Obiad dwudaniowy serwowany podczas przerwy pomiędzy blokiem standardowym, a latynoamerykańskim. Wymagana rezerwacja u organizatora.

Piątek impreza towarzysząca w godzinach 11:00 – 20:00: 60,- zł/osoba. Parking bezpłatny.

Piątek kolacja przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00: 60,- zł/osoba. Parking bezpłatny.

Nocleg ze śniadaniem z piątku na sobotę lub z soboty na niedzielę: 100,- zł/osoba/noc przy zakwaterowaniu w pokoju dwuosobowym.

Bal Karnawałowy: 250,- zł/osoba. Opłata za bal obejmuje wyżywienie, alkohol, program artystyczny, dobrowolny udział w pokazach, parking. W cenie bezpłatna wejściówka na widownię turnieju.

 

[proszę o przekazanie tej informacji pozostałym parom z Waszego klubu
lub zaprzyjaźnionym z Wami w szczególności parom tej samej kategorii wiekowej
i klasy tanecznej żebyście mieli godnych konkurentów]

Regulamin Turnieju Jack and Jill w tańcu towarzyskim.

  1. W rywalizacji J&J może wziąć udział każdy tancerz i tancerka zwany dalej uczestnikiem.
  2. Zgłoszenia są indywidualne. Dobór par następuje drogą losowania.
  3. Turniej ma charakter szkoleniowo-zabawowy. Obowiązują buty taneczne, strój i prezentacja uczestnika nieformalna (zalecane stroje treningowe).
  4. Podczas rywalizacji uczestnicy prezentują się w następujących tańcach: WA, WW, R, J i dodatkowo w finale Disco Fox.
  5. W eliminacjach pary dobierane są losowo oddzielnie do każdego tańca. W finale pary tańczą bez zmiany partnerów.
  6. Uczestnik nie musi być członkiem PTT.
  7. Czas każdego tańca – maksymalnie półtorej minuty.
  8. Kolejność uczestników jest losowana po zakończeniu rejestracji do turnieju.
    Rywalizacja odbywa się w jednej kategorii wiekowej obejmującej kategorie wiekowe
    (Senior 1, Senior 2, Senior 3, Senior 4).
  9. W rywalizacji w jednej rundzie uczestniczy maximum 8 par. W uzasadnionych przypadkach organizator ma prawo zwiększyć ilość par do 12.
  10. W rundzie finałowej dopuszcza się prezentacje indywidualne.
  11. Podstawą oceny występu jest wrażenie artystyczne, uczestnicy oceniani są indywidualnie.
  12. Organizator nie przewiduje kontroli antydopingowej. Niedopuszczalna jest dyskwalifikacja uczestnika za przekroczenia repertuarowe lub niedozwolony strój (za wyjątkiem obuwia i niebezpiecznych ozdób).
  13. Za zwycięstwo w kategorii J&J przewidziana jest jedyna w swoim rodzaju nagroda i puchar.
  14. Zgłoszenia do kategorii J&J odbywają się drogą mailową na adres mag.magic@interia.eu Ostateczny termin zgłoszeń upływa 4 stycznia 2020 r. o godzinie 24.00.
  15. Po zamknięciu list startowych podane zostaną pozostałe szczegóły rywalizacji.

Wszelkie sprawy sporne nie ujęte w niniejszym regulaminie rozstrzyga Kierownik Turnieju
w porozumieniu z Sędzią Głównym (Tomasz Koniarz).