[info 8 grudnia 2019 roku]
CeA Senior Bochnia
Turniej otwierający CeA Challenge Cup w roku 2020.
Serdecznie zapraszam na turniej tańca towarzyskiego, bal i warsztaty do Bochni Miasta Soli.
Spotykamy się tradycyjnie w drugi weekend stycznia 10-12 stycznia 2020 roku.
Regulamin turnieju ukaże się na stronie PTT. Osoby, które dokonały wcześniejszych rezerwacji proszę o ich potwierdzenie.
Sympatyków tańca niestartujących w rywalizacji turniejowej zapraszam do udziału w wydarzeniach towarzyszących. Wszystkich zapraszam do rywalizacji Jack & Jill w tańcu towarzyskim.
Program CeA Senior:
Udział w poszczególnych blokach wydarzenia jest dobrowolny i każdy ze zgłaszających się uczestników może wybrać dowolną kombinację. Rejestrację i płatności za wybrane pozycje dokonujemy jednorazowo w rejestracji. Uwaga, jest to program orientacyjny i na pewno ulegnie modyfikacjom, w szczególności jego część turniejowa.
piątek 10-01-2020
10:00 – 11:00 rejestracja domek nr 3A
11:00 – 14:00 warsztaty tańca użytkowego „Jak być dobrym leaderem i followerem, czyli jak poprowadzić i jak dać się poprowadzić” Prowadzenie Agnieszka i Tomasz Koniarz.
14:00 – 15:00 rejestracja domek nr 3A
14:00 – 15:00 ciepłe danie (bigos podawany na sali treningowej)
15:00 – 17:00 praktis „10” [5×10 tańców po 2 min ST/LA/LA/ST/ST/itd.]
17:00 – 20:00 Jack and Jill w tańcu towarzyskim i pokazy indywidualne par
19:00 – 20:00 rejestracja domek nr 3A
20:00 – 24:00 kolacja przy kominku (obiadokolacja w restauracji)
sobota 11-01-2020
7:00 – 9:00 śniadanie
8:00 – 8:30 rejestracja II LO Bochnia (miejsce rozgrywania turnieju)
9:00 – 14:00 turniej część standardowa + kawa, herbata
13:30 – 14:30 obiad (II LO Bochnia)
15:00 – 20:00 turniej część latynoamerykańska + kawa, herbata
20:00 – 22:00 regeneracja
22:00 – 6:00 Bal Karnawałowy (prośba o punktualność, rozpoczynamy polonezem, możliwość wyboru miejsca przy stoliku)
24:00 ruszamy z WOŚP
niedziela 12-01-2020
8:00 – 12:00 śniadanie, pogaduchy
10:00 – 14:00 wykwaterowanie domek nr 3A
Założenia:
Coroczne, styczniowe spotkanie tańczących Seniorów ma swój klimat. Trzy dni dają możliwość spotkania w tanecznej atmosferze bez zbędnego pośpiechu. Czas podzielony jest na pogaduchy, rywalizację sportową, warsztaty, praktisy, bal i dyskusje, a wszystko wyłącznie, w naszym gronie tańczących Seniorów.
Spotykamy się w piątek rano na warsztatach przed turniejem, aby wspólnie poćwiczyć, wymienić się zeszłorocznymi wrażeniami i przede wszystkim wypocząć przed sobotnią rywalizacją i całonocnym Balem Karnawałowym. Czas spędzamy w ośrodku z dala od miejskiego zgiełku, w całości zarezerwowanym dla naszych potrzeb.
Organizując turniej postawiłem sobie za cel komfort startujących par. Turniej przewidziany jest, jako wyłącznie seniorski, bez kategorii młodzieżowych i dziecięcych. Program dopasowany został do naszych możliwości. Nie będzie pośpiechu, zatańczyć będzie można dwa (a nawet trzy) razy w jednym stylu. Pomiędzy stylami długa przerwa umożliwiająca wspólne zjedzenie obiadu. Zakończenie turnieju dopasowane do godziny rozpoczęcia balu, uwzględniające odświeżenie się.
Przypomnienia:
To pierwszy turniej po Nowym Roku i warto pamiętać o opłaceniu składek członkowskich własnych i klubu (członka wspierającego). Zamknięcie rejestracji w dniu 30 grudnia 2019r. ułatwi pomoc organizatora dla par nie zaktualizowanych w CBD na rok 2020. Po tej dacie zgłoszenia i warunki startu muszą zostać uzgodnione z organizatorem. Nowopowstałe pary (pierwsza rejestracja w 2020 roku) dokonują zgłoszeń u organizatora. Również pary taneczne spoza PTT mogą wziąć udział w wydarzeniu. Pamiętajmy też, niektórzy z nas 1 stycznia zmienią kategorię wiekową.
Turniej rozgrywany 11 stycznia 2020 r. w Bochni rozpoczyna cykl markowych turniejów CeA Challenge Cup, wysoko ocenianych przez tancerzy, objętych dodatkową punktacją za poszczególne tańce. Rywalizacja obejmuje wszystkie pary kategorii Senior oddzielnie w każdym tańcu. Oprócz pucharów Sponsor przewiduje nagrody za zwycięstwo w cyklu. Następny turniej CeA Challenge Cup to Majówka w Krakowie w dniach 8-10 maj 2020 roku.
Wszelkie pytania i nowe sugestie proszę przesyłać drogą e-mailową.
Rezerwacje:
Wszelkie rezerwacje [noclegi, wyżywienie, transport, warsztaty, sale na praktisy, piątkowa kolacja, uczestnictwo w Balu Karnawałowym, inne prośby] należy dokonać wyłącznie za pośrednictwem organizatora, który prześle potwierdzenia drogą mailową. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc noclegowych i miejsc na balu. Decyduje kolejność zgłoszeń. Rezerwacje przyjmowane są wyłącznie bezpośrednio za swoją parę – nie ma możliwości dokonania rezerwacji w czyimś imieniu.
Przy rezerwacji proszę wyrazić szczególne prośby dotyczące np. ograniczeń żywnościowych, rozdziału pokoi, miejsc przy stołach na Balu Karnawałowym, wspólnego transportu.
Noclegi:
Zapewniliśmy możliwość noclegu w Centrum Aktywnego Wypoczynku Borek oddalonym 12 km od sali, na której rozgrywany będzie turniej. Ośrodek dysponuje murowanymi, wykończonymi drewnem domkami. Każdy domek to cztery niezależne pokoje dwuosobowe, każdy pokój z własną łazienką z prysznicem, telewizorem i bezprzewodowym internetem. W każdym pokoju możliwość dostawki trzeciego łóżka. Zarezerwowaliśmy wszystkie miejsca noclegowe. Nie obowiązuje nas doba hotelowa, zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę.
Adres ośrodka (warto wpisać pełny adres w GPS celem uniknięcia pomyłek): Centrum Aktywnego Wypoczynku Borek 302, 32-765 Rzezawa. Pary przyjeżdżające wcześniej (czwartek) lub w godzinach nietypowych proszone są o podanie orientacyjnej godziny przyjazdu. W sobotę recepcja i rejestracja na turniej zlokalizowane będą na sali tanecznej w II LO. Zdawanie kluczy wyłącznie w domku nr 3A.
Zakwaterowanie odbywa się za pośrednictwem organizatora i odbiór kluczy do pokoi możliwy będzie od godziny 10:00 w piątek w domku nr 3A na terenie ośrodka. Noclegi mogą rezerwować tancerze biorący udział w turnieju i sympatycy uczestniczący w wydarzeniu. Parking ogrodzony na terenie ośrodka.
Praktisy:
Przez cały czas pobytu w ośrodku będzie możliwość korzystania z sali treningowej o powierzchni 300 m² z parkietem i nagłośnieniem. Proponowany podział warsztatów, pokazów i praktisów proszę śledzić w programie wydarzenia. Dla osób korzystających z pakietów dostęp do sali jest bezpłatny.
Wyżywienie:
Śniadania w sobotę i niedzielę serwowane będą dla osób zakwaterowanych w ośrodku. W piątek w trakcie warsztatów serwujemy ciepłe danie (bigos) i zapewniamy możliwość zrobienia sobie kawy lub herbaty. Wieczorna kolacja przy kominku oraz obiady w sobotę w przerwie turnieju, na zapleczu sali turniejowej wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji u organizatora do dnia 30 grudnia 2019r. Na turnieju nie prowadzimy bufetu, a herbata lub kawa zawarta jest w opłacie startowej, dodatkowa w rejestracji turnieju.
Rejestracja :
Kategorie Senior E (3 tańce: WA, WW, Q) ST i Senior E (3 tańce: CCC, S, JV) LA to propozycja drugiego startu dla par klasy F i E. Kategoria Senior Open (4 tańce: WA, T, WW, Q) ST i Senior Open (4 tańce: CCC, S, R, J) LA to propozycja drugiego startu dla par z wyższymi klasami bez konieczności startu w młodszej kategorii wiekowej.
Wprowadziliśmy elastyczną rejestrację, czyli zarejestrowane w CBD pary będą mogły odebrać numery startowe na godzinę przed swoim pierwszym startem (nie ma konieczności odbierania numeru przed rozpoczęciem bloku). Oczywiście przypominam, że zgodnie z regulaminami PTT zgłoszenie pary na turniej po terminie wymaga akceptacji organizatora. Każda para, która ma problem z opłatą startową lub czymkolwiek innym związanym z turniejem, kontaktuje się z organizatorem bezpośrednio. Wspólnie rozwiązujemy problem tak, aby wszyscy (para i organizator) byli zadowoleni. Proszę rozważnie korzystać z tego udogodnienia, pamiętając o zapoznaniu się z ostatecznym programem minutowym, który niestety będzie dopiero w czwartek lub w nocy z czwartku na piątek i na pewno różnić się będzie od wcześniejszej symulacji programu.
Program turnieju:
Obydwie części turnieju rozpoczną się zgodnie z planem: standard o 9:00, a latin o 15:00. Warto zwrócić uwagę na pewne rozwiązania. Prezentacja par w stylu standardowym (analogicznie latynoamerykańskim) przewidziana jest po pierwszych rundach rywalizacyjnych około 11:30 (analogicznie około 17:30), czyli pary nie startujące na początku będą mogły z opóźnieniem przebrać się w stroje turniejowe. Ze względów wizerunkowych proszę o udział w prezentacji. Ogłaszanie wyników następować będzie sukcesywnie, aby pary nie startujące na końcu mogły wcześniej się przebrać i spokojnie zjeść obiad. Próba parkietu przewidziana jest tylko na początku części standardowej i latynoamerykańskiej, niemniej do dyspozycji par, przez cały czas trwania turnieju, będzie druga sala o trochę mniejszym rozmiarze z tym samym parkietem i tą samą muzyką. Tak więc, przez cały czas trwania turnieju pary nie biorące aktualnie udziału w rywalizacji, będą mogły rozgrzewać się
Program minutowy turnieju:
Proszę o zapoznanie się z ostatecznym programem minutowym, który niestety będzie dopiero w czwartek lub w nocy z czwartku na piątek. Spóźnienia zdezorganizują nam turniej i utrudnią punktualne rozpoczęcie balu.
Bal Karnawałowy:
Po turnieju zapraszam na Bal Karnawałowy w Centrum Aktywnego Wypoczynku Borek. Proszę o punktualne przybycie na bal (godz.22:00), rozpoczynamy polonezem, wspólnym toastem i ciepłym daniem. Rezerwacje stolików będą na stronie Cor et Animus.
Bal poprowadzą i muzykę dobiorą niezastąpieni wodzireje. W cenę balu wliczone jest pełne wyżywienie i alkohol. Obsługa kelnerska do godz. 4:00, a sala i tańce do ostatniego uczestnika (co najmniej do godz. 6:00).
Niedziela:
Po całonocnym balu zalecamy wypoczynek przed podróżą. Przewidujemy wykwaterowanie do godz. 14:00, lecz późniejsze opuszczenia ośrodka jest możliwe po uzgodnieniu z organizatorem.
Cennik:
Rejestrację i płatności za wybrane pozycje dokonujemy jednorazowo w rejestracji. Płatności wyłącznie gotówką, w pobliżu ośrodka nie ma bankomatu.
Opłata startowa: opłata startowa 40,- zł/osoba/jeden styl (drugi i kolejny start w tym samym stylu 20,- zł/osoba) pozwala na dowolną ilość startów, zgodną z przepisami PTT. Opłata startowa zawiera jedną, bezpłatną herbatę lub kawę, bezpłatny parking niestrzeżony. Tancerze zgłaszający się po terminie warunki startu uzgadniają z organizatorem.
Uwaga: rozpoczynamy rywalizację w cyklu markowych turniejów CeA Challenge Cup, wysoko ocenianych przez tancerzy. CeA Challenge Cup oprócz punktów PREMIUM, objęty będzie dodatkową punktacją wszystkich par kategorii Senior, oddzielnie w każdym tańcu. Turniej rozgrywany 11 stycznia 2020 r. w Bochni rozpoczyna ten cykl. Oprócz pucharów Sponsor przewiduje nagrody za zwycięstwo w cyklu.
Dla wygody uczestników organizator proponuje skorzystanie z jednego z pakietów:
Tancerz dwa style: 550,- pakiet obejmuje dowolną liczbę startów w każdym stylu, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.
Tancerz jeden styl: 500,- pakiet obejmuje dowolną liczbę startów w jednym stylu, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.
Sympatyk: 450,- pakiet obejmuje bezpłatną wejściówkę na widownię turnieju, obiad w sobotę podczas turnieju, piątkową imprezę towarzyszącą w godzinach 11:00 – 20:00, piątkową kolację przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00, noclegi ze śniadaniem z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę (nie obowiązuje doba hotelowa zarówno przy zakwaterowaniu w piątek, jak i wykwaterowaniu w niedzielę), udział w Balu Karnawałowym, parking.
Dla osób nie korzystających z pakietów:
Bilet wstępu na widownię turnieju: 20,- zł/osoba/blok
Obiad w sobotę podczas turnieju: 30,- zł/osoba. Obiad dwudaniowy serwowany podczas przerwy pomiędzy blokiem standardowym, a latynoamerykańskim. Wymagana rezerwacja u organizatora.
Piątek impreza towarzysząca w godzinach 11:00 – 20:00: 60,- zł/osoba. Parking bezpłatny.
Piątek kolacja przy kominku w godzinach 20:00 – 24:00: 60,- zł/osoba. Parking bezpłatny.
Nocleg ze śniadaniem z piątku na sobotę lub z soboty na niedzielę: 100,- zł/osoba/noc przy zakwaterowaniu w pokoju dwuosobowym.
Bal Karnawałowy: 250,- zł/osoba. Opłata za bal obejmuje wyżywienie, alkohol, program artystyczny, dobrowolny udział w pokazach, parking. W cenie bezpłatna wejściówka na widownię turnieju.
[proszę o przekazanie tej informacji pozostałym parom z Waszego klubu
lub zaprzyjaźnionym z Wami w szczególności parom tej samej kategorii wiekowej
i klasy tanecznej żebyście mieli godnych konkurentów]
Regulamin Turnieju Jack and Jill w tańcu towarzyskim.
- W rywalizacji J&J może wziąć udział każdy tancerz i tancerka zwany dalej uczestnikiem.
- Zgłoszenia są indywidualne. Dobór par następuje drogą losowania.
- Turniej ma charakter szkoleniowo-zabawowy. Obowiązują buty taneczne, strój i prezentacja uczestnika nieformalna (zalecane stroje treningowe).
- Podczas rywalizacji uczestnicy prezentują się w następujących tańcach: WA, WW, R, J i dodatkowo w finale Disco Fox.
- W eliminacjach pary dobierane są losowo oddzielnie do każdego tańca. W finale pary tańczą bez zmiany partnerów.
- Uczestnik nie musi być członkiem PTT.
- Czas każdego tańca – maksymalnie półtorej minuty.
- Kolejność uczestników jest losowana po zakończeniu rejestracji do turnieju.
Rywalizacja odbywa się w jednej kategorii wiekowej obejmującej kategorie wiekowe
(Senior 1, Senior 2, Senior 3, Senior 4). - W rywalizacji w jednej rundzie uczestniczy maximum 8 par. W uzasadnionych przypadkach organizator ma prawo zwiększyć ilość par do 12.
- W rundzie finałowej dopuszcza się prezentacje indywidualne.
- Podstawą oceny występu jest wrażenie artystyczne, uczestnicy oceniani są indywidualnie.
- Organizator nie przewiduje kontroli antydopingowej. Niedopuszczalna jest dyskwalifikacja uczestnika za przekroczenia repertuarowe lub niedozwolony strój (za wyjątkiem obuwia i niebezpiecznych ozdób).
- Za zwycięstwo w kategorii J&J przewidziana jest jedyna w swoim rodzaju nagroda i puchar.
- Zgłoszenia do kategorii J&J odbywają się drogą mailową na adres mag.magic@interia.eu Ostateczny termin zgłoszeń upływa 4 stycznia 2020 r. o godzinie 24.00.
- Po zamknięciu list startowych podane zostaną pozostałe szczegóły rywalizacji.
Wszelkie sprawy sporne nie ujęte w niniejszym regulaminie rozstrzyga Kierownik Turnieju
w porozumieniu z Sędzią Głównym (Tomasz Koniarz).